welcome

Followers

Friday 16 September 2011

hari2 menjelang exam...

bgun pagi jer,terus online...hrmm..dah addict sgt nak online...hehehe...ok la tu kan atleast i'm not addicted with a drugs..by d way,start dari hari ni,kena krgkan ckit aktiviti online2 ni...al-maklumla...nxt week dah nak exam...
nak kena stdy betol2 tuk exm kali ni,xnak jadi macam last sem...slamber der jer x stdy tuk exm...nasib x failed.law x,dah repeat sem da..muka aku ni jugak yang malu sendiri...nauzubillah la lw failed kali ni...so,kena pandai bahagi masa lepas ni...dah la ari first exm ada dua subjek...ANATOMY AND PHYSIOLOGY ngan BEHAVIOURAL SCIENCE...walaupun org kata behavioural science tu senang nak lulus tp aku still x rasa macam tu...mungkin aku ni bermasalh ckit kot la yer...behavioural pun rasa susah...pastu,lain lagi kena ready tuk exm CPR isnin nanti...adui,byk benda x ready lagi ni...tp,aku still sempat berblogging kat cni...ish3x...bila la aku nak insaf nie???semua kawan2 aku bz belajar...sampai x cukup tido coz nak khatam baca nota...yg aku ni pulak,x cukup tido sebab duk depan komputer jer sepanjang malam...lw bukan sebab nak online,mesti sebab nak download movie,x pun tengok movie...insafla cik kinah oii...xpala,i'll try my best to stdy..lagipun,aku cuma kena korbankan masa aku untuk study until next week jer...x lama sgt pun daripada nak dibandingkan dengan nak repeat sem pulak tahun depan...6 bulan tu beb...kan rugi..kengkawan aku suma dah graduate,dah nak start keja,yg aku ni masih tersangkut kat cni..so,kena la aku korbankan masa aku selama seminggu utk stdy...xpala,coz lepas tu,dah boleh relaks ckit dah coz praktikal pulak yg ambil alih...takut jugak ni nak amik exam,coz mmg sem kali semua org kata sem yang paling TOUGH n KILLER...sampai tutor kitorang pun cakap macam tu...dah la badge kitorang ni memang agak nakal la...tapi,nakal ckit jer tw..hehehe..tapi,nakal2 kitorang ni,kitorang stdy gak tw..hehe,study la sgt...padahal,baru nak mula baca nota,mata tu dah rasa berat dah,habis jer baca satu page,mata tu terus tutup nak tido.hehehe...mmg nakal kan...nakal n pemalas.malas ckit jer.hehe. :)
hopefully,exm formatif next week,berjalan dengan lancar la...n moga kitorang semua kat kelas tu lulus ngan cemerlang...xda yg failed..
:)

No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)