welcome

Followers

Sunday 15 January 2012

mulut jahat


aku sedar aku ni klw bcakap macam kereta.bcakap terus non-stop.lepas tu x fikir perasaan orang lain.memang mulut aku ni agak jahat jugak la..kadang2 aku main cakap ja.x fikir dulu sebelum berkata2.bila orang dah terasa hati baru sedar apa yang aku cakap tu rupanya menyakitkan hati orang lain walaupun bagi aku,semua tu langsung xda makna..aku cakap semua tu atas dasar untuk main2 jak..yala,aku sedar yang aku ni x lagi matang sangat walaupun umur dah nak masuk 20..dats why la perangai aku ni agak kebudak-budakan.sry to say la,tapi,aku memang macam ni dari dulu lagi.

bukan aku x pernah mau berubah..pernah juga aku cuba,tapi,orang akan kata pulak yang aku ni marah sebab aku diam jak..x macam selalu.pot pet pot pet jak kerja..padahal aku x marah pun,cuma nak berubah.aku sedar,kadang2 ada orang yang x dapat terima perangai aku yang macam ni..sebab tu kadang2 aku diam ja.tapi tu la,cakap salah,x cakap salah..klw aku dah mula bsuara,nanti ada yang terasa hati,klw aku diam,kena kata marah pula.

tapi,memang la mulut aku ni jahat..cakap ikut suka hati jak kan.x kisah pasal orang lain.yang aku tau cuma diri aku sorang.herm..ntahla.aku bingung da mau buat camna..klw mau cakap,fikir dulu sebelum bcakap,kadang2 memang aku fikir juga,tapi,tetap akan ada pihak yang terasa hati.mungkin jalan terbaik,diam jak la kot.biarla orang lain nak kata apa kan..aku marah ka,mekong ka x mau melayan ka..yang penting aku x susa hati sebab kc sakit hati orang lain.


. . . . . . . . . .

p/s : jangan la jadi macam saya 



No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)