welcome

Followers

Monday 2 January 2012

hello 2012 ...


hohoho.akhirnya habis juga cuti aku.macam sekejap tul masa berlalu klw time cuti.tapi,klw dalam kelas,rasa sejam tu macam sehari..rasa macam lama sangat masa tu nak habis.pelik tul..napa la ble jadi macam tue.aku rasa macam baru kelmarin aku balik kat ruma.tapi,skang nie aku da kat kolej..huhu...x puas lagi aku bcuti nie...

xpala..lupakan kesedihan...mulakan hari baru dengan umur yang baru dengan semester baru di tahun baru kat bilik baru tapi still dengan roomate yg lama.x lain x bukan cik nursifah.ow ya...cakap sal baru2 nie,rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan selamat tahun baru kan :)


moga tahun baru akan membawa kegembiraan dalam hidup kita pada hari2 yang akan datang  :)
bye2 2011,hye2 2012 ...

. . . . . . . . . .

p/s : leave the past in the past .


No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)