welcome

Followers

Saturday 3 March 2012

holiday is here


wahhh...x sangka,sok balik kg dah...x sabarnya...hehe.aku memang excited mau balik tapi,guess what???aku belum pun packing barang.dah la aku btolak dari kolej jam 6 pagi coz flight jam 9 pagi..tapi,satu benda pun belum masuk dalam beg...tersangatla malas mau bergerak...xpa2,jap g aku start packing...hehe.malarrr...aku rasa dari tadi aku kata macam tue...balik2 jap lagi...
 
seminggu cuti,means seminggu jugala aku akan rindu ngan suasana kat wad...dah la tadi aku x sempat jumpa ngan sorang baby tue coz rushing nak balik.dah lewat,takut tertinggal bas pulak...nama baby tu tang hui eng...cooooommmeeeelllll sangat...mata dia sepet.huhu...x tau la klw sempat jumpa dengan dia lagi lepas cuti nie...

ow ya...lupa pulak nak cerita sal ujian komputer aku tue...kelmarin kan,hampir jak kami x pegi ujian tu coz ada assembly kat kolej last minute..what the..???memang spoil terus mood aku...x tau mau g mana satu coz ramai yang kata assembly tu wajib hadir,klw x hadir kena ganti.tapi,last2 kami g jak amik ujian tu n x g assembly...huhu...n guess what...i've pass my computer test...macam x pcaya jak.hehe...padahal waktu mjawab tu,memang aku mngantuk.sebelum g amik ujian pun,waktu dalam bas otw balik pun aku tido.lepas amik ujian then balik kat kolej pun aku tido...memang tersangat la penat...nasib2 jak waktu jawab ujian tu aku x tido.

hrrrmmmm...k la,nak packing barang dulu.nanti kelam kabut pulak esok.k,bye...

. . . . . . . . .





No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)