welcome

Followers

Thursday 1 March 2012

stress

huhu...x lama dapat peptic ulcer la ni klw malar stress...palis2..nauzubillah...bukannya aku minta2.tapi,memang malarr stresssss...huh...benci tw

sebenarnya sok aku keja syif pagi,tapi aku still belum tido...padahal dah lewat dah..bukan apa,aku juz risau sal ujian komputer aku sok.huhu...takut la...dah la yg g ujian tu cuma dua orang jak klw petang..yg lain tu pagi...sebab apa???dorang ada ceramah...kenapa la ceramah dorang kena hari esok???cubala hari sabtu ka...aishhh...

kiranya,aku nak study knun malam nie...nak prepare tuk ujian sok.tapi,apakah...fikiran aku ni jauh melayang memikir benda lain...klw bawa faedah xpa jugak...ni,tidak...menambahkan kesakitan kepala otak aku bfikir adalah...

malas ba juga aku mau fikir benda yang menstresskan nie...klw boleh aku buang p tong sampah,semalam lagi aku buang...kenapa la juga berita mengejutkan tu aku tau semalam...cubala klw sok lepas ujian ka...waktu aku kat ruma ka...ni x,waktu banyak mau d fikir la juga benda tu mau ikut bsesak kat dalam kepala...bikin pusingggg tau....

. . . . . . .

p/s : WO BU XI HUAN NI



No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)