welcome

Followers

Monday 12 November 2012

INSTANBUL aku datang


.hye semua.assalam...

last week kan kitorang exam so memandangkan exam dah habis,aku n kawan2 aku pun pegila meng"enjoy"kan diri kat bandar kuching...kami g tengok wayang n jalan2...
ok,sepatutnya kami pegi serikin,shopping kat sana.tapi,x jadi....oh sedihhh.
dah aku rancang n buat list mau beli apa kat sana.mau beli kemeja banyak2...haha...kat sana jak kan ada kemeja cantik2.lagipun boleh main tawar2 harga...tempat lain ada???xda tau...law ada sila beritahu ai yerrr.
nanti ai datang kalau dekatttt...

ok,memandangkan x jadi g serikin,so marilah kita menghabiskan masa jalan2 kat bandar kuching.lama dah x jalan g bandar kan...malarrr g batu 10...sekali sekala kenala juga berbelanja kat tempat lain kan...

sampai jak kat kuching,terus g tengok apa cerita best yang tengah main hari tu...rasa macam mau tengok budak pailang pun ada,ajiboy n instanbul aku datang.memandangkan semua bingung n malas mau memenatkan otak berfikir,so kami decide tengok cerita yang paling awal main iaituuuuuuuu....
INSTANBUL AKU DATANG...

cerita dia ok la.lucu.cerita dia x romantik sangat n x juga menyedihkan...cuma menyakitkan hati n lucu...
cerita dia mengisahkan tentang dian iaitu lisa surihani yang datang g instanbul untuk jumpa boyfriend dia yang tengah study as a student doctor iaitu,azad yang dilakonkan oleh tomok...so,alasan dia g instanbul ni mau study bahasa turkish la konon,sambil2 mau buat c azad tu propose dia untuk jadi tunang.
tapi,selama dia kat instanbul memang azad ni selalu xda masa untuk dia...time dian daftar kat falkulti pun dia kata dia ada kelas,setiap kali g lunch pun balik2 cancel,temankan c dian cari rumah sewa pun tidak...omg.
emosi sendiri jak la waktu aku tengok cerita ni...

kalau mau tau kisah selanjutnya,sila la tengok sendiri yer...malas mau cerita dah.bukan malas mau cerita tapi malas mau menaip.hehe...dasarr pemalas...

k,overall cerita dia oklah.bagi aku lah.tapi kalau korang jenis yang memilih...aku sarankan baik korang tengok jugak.haha.boleh???
tapi,kalau yang memang x tengok cerita melayu tu,baik x payah kan.membazir jak.
maklumla.orang kat dunia ni banyak ragam.
tengok cerita melayu x tengok cerita orang putih
tegok cerita orang putih x tengok korea
tengok cerita korea x tengok hindi
tengok hindi x tengok cerita melayu
n banyak lagiiii.
manusia biasala katakan..
tapi aku,semua pun masuk jak...
aku pilih makanan jak..heee

ok,sampai sini jak dulu...apa2 pun instanbul memang cantek ^^
k,bye


No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)