welcome

Followers

Saturday 10 November 2012

merapu

assalam...hye semua...

lama x update blog...almaklum la...bz...
cewah.macam la aku ni bz teramat kan.padahal kerja aku cuma main game,tengok crita korea...balik2 dua benda tu jak yang dibuat.seriously...bosan ok...tapi disebabkan xda benda lain dah yang mau dibuat so,layankan jak la..kalau mau study pun apa lagi yang perlu distudy kan.dah habis exam dah pun....sedangkan sebelum exam pun x buka buku.apatah lagi sekarang...

ok.walaupun exam dah habis,tapi hati still x tenang lagi coz result belum keluar.huhu..minta2 ja result gempak.hoho...result gempak mau.study x mau...punyala...k,xpa2.yang penting lulus walaupun aku tau banyak paper aku hancur...sobsob...sedih ok...

lain yang ditarget keluar.lain pula yang keluar...tu la...sapa suru spot soalan kan...madam pun dah kata,baca semua.jangan spot soalan...tengok...apa dah jadi.sendiri merana okay.orang lain jawab betul tiba2 ko jawab salah...oh tidak...sangat stress...

k.stop cerita sal exam.hrmmm.next week dah start balik g praktikal...yang ni memang aku malas...aku memang malas dah mau g praktikal law dah habis exam...haha..teruk perangai kan...

k la.xda idea dah...ni pun saja2 mau merapu.
k,bye

No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)