welcome

Followers

Thursday 22 December 2011

taekwondo




seriously,waktu aku tengok video ni,terus aku rindu zaman sekolah menengah aku dulu.huhu..macam rindu pulak mau p latihan taekwondo ni balik..hohoho...sapa suru,dulu kemain malas mau p latihan,alih2 skang ni,terasa rindu la pulak.dulu,roomate aku c shar n deeba jak yang rajin g lathan nie.so,slalunya,dorang la yang kena tolong aku bagi alasan apsal aku x g latihan.hehehe.x pasal2 dosa dorg btambah sebab tipu sir..haha.aku memang kawan yang jahat...

sebenarnya,aku bukan malas cuma lepas jak g latihan,konfem keesokkan harinya,bangun dari katil pun susa.sakit kat bahagian abdomen.pastu,bjalan pun sakit sebab sakit kaki.konklusinya,sakit satu badan...part tu yang x best tu.lg pun latihan hari ahad,start dari pagi isnin sampai la hari khamis,badan still sakit2.jumaat n sabtu jak yang dapat relax sikit.coz law da hari ahad,konfem penyeksaan tanpa henti akan berlaku.

aku ingat lagi jadual aku kat asrama dulu,asal jam 8 pagi,semua pelajar dah bkumpul kat depan asrama lelaki.kat dataran.kitorang ada perhimpunan asrama.lepas tu kena bebel2 la oleh warden.x boleh bawa hp,bilik mesti bersih,ada pertandingan antara bilik,x boleh tanpa kebenaran warden segala...klw,mood warden x baik,alamatnya,lama la juga kw kena dengar dorang bceramah awal2 pagi.lepas perhimpunan pulak,ada gotong-royong.nie wajib.semua kena buat.dari dalam bilik sampai luar bilik sampai kat kawasan asrama sekali kw kena bersihkan.dan aku paaaaaling la x suka bersihkan tandas.aku suka sapu longkang jer...hehehe..nampak sangat la pemalas kan.ehhhh...kuar tajuk da aku nie

ok,sambung crita.lepas jak da habis gotong royong kat hostel,kena rushing g latihan kat kantin pulak.huhuhu.xda rehat okeyyy.klw g latihan nie,perkara pertama yang kitorang akan buat,of coz la regangan kan...aku rasa pa2 aktiviti pun mesti ada benda nie.takut terseliuh n sakit konon.ye ker???aku dengar dari org jak nie.ntah betul ntah tidak.klw kami,hrm,selagi semua x bpeluh,selagi tu kw x boleh bhenti lompat sana lompat sini lari sana lari sini.yang x bez nya lagi,kami selalu kena suru lari dari kantin sampai la ke gate bawah bukit sekolah tue.fuhhh...jauh tu.sekolah tu dah la atas bukit,kena suru lari g gate kat bawah bukit lagi.dan yang lagi x beznya tue,kena berlari tanpa selipar okeyyyyyyyy...KAKI AYAM.dah la panas jalan raya tu,aku rasa kulit kaki aku tu dulu sempat la jugak kena 1st degree burn.huhhh...nak tipu x lari sampai gate pun x dapat sebab ada orang jaga.x lain x bukan,anak buah kesayangan sir kami.ADUT...minta excuse pun x boleh...huhu.betapa kejamnya mereka...

tu baru bab memanaskan badan,belum lagi latihan.aku ingat lagi yang aku pernah kena denda push up 100 kali okeyyy...sebab apa?sebab aku x dapat tendang target kat kepala c adut tue...yala,camna mau tendang.dah la tinggi cam pokok kelapa.aku nie pulak kecik jak.sir dah kata,ikut aras kepala yang menendang,kw bagi jua target tu kat aras kepala kw.memang la kaki aku xkan sampai.grrr...geram pulak lw ingat balik.

tapi,ada lagi salah satu sebab kenapa aku malas g latihan dulu...yala,penat2 g latihan sekalinya x dapat ikut tournament coz tarikh dia mesti sama ngn pertandingan kawad.x ka sandi tue...bukan sekali tapi berkali2.rasanya macam tiap2 tahun macam tue..grrr..sia2 aku bayar yuran bulan2.alih2 x dapat pegi coz aku pilih kawad.coz,kawad aku latihan tiap2 hari.taekwondo seminggu sekali jak.kawad lae penat.hari2 bjemur.mana mau hafal farmasi lagi...adui..

. . . . . . . . . .

p/s : mengimbau masa lalu pulak aku ni ya...hehehe.xpa2,bukan selalu.

No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)