welcome

Followers

Thursday 8 December 2011

membebel terussssssss....

hye semua... :)
law kat ruma nie,keja aku online terus...
*eleh,macam la kat kolej tue,aku x online kan... hehe
xla,kat kolej tu,memang la muka aku ni selalu online juga,
tapi x la selalu sangat macam kat ruma nie...
al maklum la...bosaannn...
mau kuar g jalan2 pun,kawan2 aku bz teruusss...
yang sorang tue pulak mc belum habis paper...
yang sorg tue pun,belum gak habis paper...tapi,dia nun jauh kat sana...kat ranau...
yang sorang nie pulak memang malas bab jalan2...
korang bawa la dia g jalan2,pujuk la dia jalan,offer la dia apa sekalipun,
tetap x mau jugak law memang dah xda mood nak bjalan...
huhuhu....
sry yer kawan2...nie bukan kes ngumpat,juz nak beremo d tengah2 malam nie...
yala,bossaaaaannnnn kan... = = "
bukan selalu dapat jalan2 ngan dorg nie...
paling pun setahun cuma ada dua kali...
coz cuti sem kan cuma ada dua...
lw cuti mid sem tu,sekejap sangat cuti tu...
lagipun,muka aku ni susa sangat nak balik law cuti mid sem...
yala...jauh...tket pun xda yang nak sponsor...
semua tanggung sendiri... huhuhu...
lagipun,law dah masuk sem 6 nanti,memang xkan ada cuti dah...
orang dah start holiday,muka kami nie g induksi...
pastu cuti pun bukan lama...x terasa pun cuti tu nak habis da...
macam aku sekarang ni la...x sedar pun yang aku dah seminggu balik kg ni...
next year masuk sem baru da...so,ada lagi dua tahun sebelum aku nak graduate...
ntah la kat mana aku keja ni nanti...law dekat2 area tanah kelahiran aku ni xpa juga...
law aku keja jauh2...kan payah nak balik...
law kawen orang jauh lagi naya...ikut laki terus beb...balik pun time raya jak kali..
manala tau tiba2 aku kawen ngn orang terengganu c muslim ahmad tue...kot2 ada jodoh aku ngan dia...
hohoho...ngegeh jua aku tok... * joking ^^ hehe
lagipun,cuti nurse ni x tentu...orang lain boleh la cuti time public holiday,cuti hujung tahun...
nurse???jangan harap la...
law nurse pun cuti,x beroperasi la hospital tue...
xkan nak bagi patient tu pulak yang buat keja kan...
ni bukan kes nak merungut coz bakal2 jadi nurse...
cuma sedih coz x dapat jumpa kawan2 aku .. huhu... :(
kalau dulu,memang aku rasa kerja jadi nurse nie,agak leceh la...
aku rasa kerja ni kotor pun ada juga...
tapi,sekarang,aku dah sebati da ngan kerja ni...
baju kami putih...yang melambangkan suci dan murni...same as our heart.. :)
nak jaga pesakit ni,mesti la ikhlas.. :)
kalau orang kata,cuci taik orang tu kotor... nevermind...
taik tu bau la...ntah pa2 la orang akan kata...
x ksah pun apa orang nak cakap... selagi,kita dapat menabur berbakti pada yang x mampu...
ada sorang kawan aku kata,xda taik yang berbau wangi...
semuanya sama...semua taik tu memang berbau busuk :)
*azye...aku pinjam kata2 ko yer...jangan marah :)
hohohoho...keluar topik da aku nie kan... 
tapi,pa2 pun,i'm proud with myself as a student nurse ...

. . . . . . . . . . 

p/s : hargai la setiap saat yang anda miliki...kerana masa x akan dapat di ulang kembali :)
. . . . . . . . . . . . to my fren,jangan pulak korang marah aku lepas baca entry ni yer... ^^
sayang korang ... :)

No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)