welcome

Followers

Thursday 8 December 2011

my properties :)


tadaaaaa.............
ni la novel yang telah aku beli dalam masa setahun ni...
semuanya ada sebelas...
macam yang korang bleh nampak kat dalam gambar tue...
hohoho...
. . . . . . . . . . 
ok,skang ni,jom kita tengok satu2... 


tajuk : you ni ayat2 jiwa
boorrriiinnnnkkkkk 
. . . . . . . . . .


tajuk : ad + iz
cerita ni memang bez :)
. . . . . . . . . .


tajuk : cinta pandang ke 2
cerita ni pun ok gak...
cuma,agak lambat sikit la...
cerita sal sorang budak yang dulunya adalah sorang yang sangat gemuk.
. . . . . . . . . .


tajuk : coke n sundae
yang sorang suka minum coke tapi x suka sundae...
sorang g pula suka sundae tapi x suka coke...
tapi,apa akan terjadi bila coke + sundae ???
sedap ker???
. . . . . . . . . .


tajuk : akhirnya aku kahwin 
bez taw... :)
. . . . . . . . . .


tajuk : sepi tanpa cinta
aku still ingat yang aku berebut ngan sorang kawan aku waktu nak beli novel ni...
tapi,pa bole buat,aku dulu nampak,aku la yang rembat dulu yer...
huahuahua..
konklusinya,cerita nie memang best :)
. . . . . . . . .


tajuk : dibius cinta.
macam tajuk lagu yusry ngn melly jer kan
. . . . . . . . .


tajuk : antara benci dan rindu
cerita nie pun bez jugak :)
. . . . . . . .


tajuk : ooppss pintu hati ku
cerita dia ok la
. . . . . . . . . .


tajuk : mencari suami @ JS.com
. . . . . . . . . .


tajuk : for one more day :)
. . . . . . . . . .

p/s : saja nak tayang kat korang novel2 aku nie sebelum di masukan kat dalam kotak.
kalau nak tau cerita dalam novel tue,kenal beli sendiri ya...
law nak bjimat sangat,pa susa,baca la online :)



No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)