welcome

Followers

Thursday 1 December 2011

menanti hari esok =="

erm..kurang dari 24 jam dari sekarang,aku akan tau dah apa nasib aku...
samada aku akan packing barang tuk balik sok petang or muka aku ni kena ngadap buku balik...
minta2 la yang first tu yer...sapa yang nak gagal...???xda..mestila aku nak packing barang dengan hati yang tenang sebelum balik kampung...harap2 la aku lulus...bukannya x yakin aku akan lulus,cuma kita ni manusia biasa...x sempurna sangat...kadang2 kita x sedar pun yang kita ada buat salah...dan bukan juga x yakin dengan kebolehan diri sendiri...cuma,kita manala boleh berangan tinggi sangat kan...bukan apa,tapi takut diri sendiri yang merana...coz diri sendiri yang kena lalui semua tue...berat mata yang memandang,berat lagi bahu yang memikul.
perasaan aku sekarang nie,memang teerrraaaaaamaaaaaaaaaaaatttt la nervous...nervous gilak...
adui..ye la,sapa nak reseat paper beb???xda...xda sorg pun yang nak buat benda tu..
memang aku x sabar nak tau result aku camna,tapi dalam masa yang sama,memang berdebar2 gak la...
dalam hati ni,cuma Allah jak yang tau...semua rasa dah bercampur-baur...
mana excited nak tau result...mana nervous nak dengar result kena umum...
umum kat assembly lagi tue...ramai2 bkumpul kat auditorium...
mana fikir belum packing barang yang banyak...
fikir x sabar nak balik kampung...
adui.banyak sangat benda yang nak di fikir... = = "
x pasal2 jadi cam orang tua pulak.banyak sangat benda yang nak di fikir.
hrrrmmmmmmmmmmmm.......
aku cuma mampu berdoa,semoga kami semua 101 orang dalam kelas,lulus dengan cemerlang... :)
insyaAllah...yala,sekarang ni dah x dapat buat apa dah...
time exam dah usaha yang terbaik...*terbaik ke???erm...aku pun x tau la lw cukup usaha aku tue...
xpala,benda dah berlalu...so,sekarang nie cuma kena tawakal n berdoa jak lagi...

. . . . . . . . . .

p/s : konklusinya di sini...jangan suka study last minit mcm yang saya selalu buat...
       kalau x,tu yang bimbang sangat nie...
pa2 pun,setiap perkara harusla ada D.U.I.T... :)
not money ok... :)
tapi,doa,usaha,ikhtiar dan tawakal... :)




No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)