welcome

Followers

Saturday 4 February 2012

I hate it !!!


seriously...aku tengah geram sangat...geram dengan rules2 yang aku rasa amat tidak bertimbang rasa untuk aku n kawan2 aku yang lain..hellooooo....kalau aku nie orang kat sini,dun wry la,aku angkut semua barang2 aku bawa balik..sekecil semut pun xkan ada yang tinggal okyyy..!

aku ni bukan orang kat sini.kw orang nak suru aku letak mana barang2 aku tue?bawa balik g sabah??boleh...kw bagi aku duit untuk bayar semua barang2 tue okyyy..barang2 aku yang slalu aku bawa balik kat ruma pun dah overweight..ni ka lagi klw di tambah dengan buku2 n kasut segala.

helloooo...ingat aku amik duit tu macam petik daun kat pokok??mau beli tiket balik pun kepayahan..klw ya sekalipun aku nie KAYA la kan.anak datuk ka,datin ka,anak raja ka,boleh bayar semua tue,sapa pulak yang mau tolong angkat barang2 aku tue?kan sekarang ni dah x boleh bawa masuk kereta g dalam kawasan kolej.klw yang buat peraturan ni sanggup tolong angkat barang2 aku yang btimbun tu xpa jugak kan...x banyak pun...cuma ada 1 luggage besar,1 luggage kecik,2 kotak buku,1 kotak kasut + selipar, 1 baldi,1 beg laptop..x banyak pun kan.x berat pun..huh.!

okyyy.cerita tukar bilik setiap sem ni pulak.apa la tujuan buat macam tue?last aku macam tue,cuma kat asrama SEKOLAH MENENGAH okyyy...bukan juga aku x setuju sangat sal tukar bilik ni,tapi,klw setiap sem kena tukar bilik,so,setiap sem jugakla kw kena biasa kan diri dengan suasana baru..klw macam tue,camna mau dapat SUASANA YANG KONDUSIF UNTUK STUDY ?
dah la jenis aku ni,susa nak tido malam klw kat tempat baru.grrr...annoying okyyy.dah tu,klw ngantuk kat kelas,kena marah lagi.huh.sudah jatuh ditimpa tangga.

then...after diz,dah x boleh iron baju n masak air dalam bilik...what the ??? semua tu kena buat kat bilik utiliti...amboi..ingat senang?kw nak iron baju,kena amik turn lagi okyyy.satu hostel ada berapa orang?satu aras ada berapa orang?sedangkan bilik utiliti cuma ada satu kat setiap aras n cuma ada satu soket..nak buat aku tambah kurus ka apa??jalan ulang alik g utiliti.bayangkan klw bilik orang tue yang jauh dari bilik utiliti..so,semata2 nak masak air n iron baju,kena round separuh hostel?dah tu,sampai kat sana,que pulak panjang..x ka kesian..klw kat bilik ja buat semua tu,konfem dah siap..


p/s : RULES ARE RULES.IT CANT BE BROKEN BY SOMEONE LIKE ME NO MATTER HOW SUFFER I AM..SO,STOP BEING STRESSFUL,IT CAN CAUSE PEPTIC ULCER.





No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)