welcome

Followers

Sunday 12 February 2012

lelaki iteuwww ...


huhuhu...k,entry kali ni short jak...x byk yg nak d story mory...coz start esok,aku akan jadi bz yang teramat.esok ada test medical 3,then selasa ada trial osce,malamnya pulak ada test BI,then rabu test gynae n obstetric...erk..betul ka cara ku eja obs tu???k,abaikan...

k,sebenarnya,aku juz nak share satu kejdian yg terjadi kat aku la...k,nak di ikutkan cerita,aku g cafe la ngn kawan2 aku,g beli makanan...laparrrrr...so,waktu kat cafe,adalah sorang lelaki ni,tiba2 dia tegur kami..kami ni pun pelik la jugak kan..kenal pun x.tiba2 nak tegur...

so,kami pun berpandangan sesama sendiri la kan..pandangan yg cuma kami yg faham...tiba2 lepas tu pulak kan,dia kata camni kat aku...
L : kamu dari tawau ka ???
A : ar???x la...* sambil buat muka pelik la kan...
L : so,sandakan ???
A : bukan..*.tambah aku kepelikan...
L : habis tue???
A : KM . *shortform for kota marudu
L : oo0..ada sorg kawan sy pun dari KM...nama dia blablabla... * x ingat apa nama kwn dia tue...x kisah la..x penting pun...
A : Oooo...
L : nursing ka?
A : ya...
L : sem 3 ?
A : ya...

so,lepas tu,aku tanya kat kawan2 aku..."sleng aku berubah ka???sampai dia kata aku dari tawau..." grrr... cara aku bcakap berubah lagi erk???






No comments:

Post a Comment

tx for reading
plz leave ur comment :)