welcome

Followers

Thursday 9 February 2012

kawan yg langkah bendul :p

okyyy...sebenarnya,aku agak terkejut sikit...k,fine,bukan sikit tapi terkejut banyak lepas baca blog kawan aku nie..kiranya tersentap jugak la aku..waktu aku baca blog kawan aku nie,dalam hati aku kata camni..."ohhhh,ini rupanya yang kau mau bagitau kat aku ya..."
 
untuk pengetahuan cik nurul sharmila...lepas aku baca entry kat blog kw tue,honestly,from d bottom of my heart,terus aku teriak dalam bilik aku nie...
 
 
 mau tau kenpa???sebab aku yang beriya2 mau amik lesen,tapi kw pula yang dah siap mengurus..siap dah mendaftar tu..tinggal g ceramah..langkah bendul tul la kw nie...x aci tw...patut kw dahulukan adik kw yang comel loteh nie...aku belum pun g mendaftar tw..ceramah ka lagi...aduyai...bz terusssss aku nie...mengalahkan perdana menteri...

klw kw nak tau la kan...kw xnak tau sekali pun,kw HARUS teruskan baca gak entry aku kali nie sampai habis...oky,klw kw nak tau,bz tul aku nie,minggu ni jak,tiap2 malam ada kelas malam.bayangkan la dari jam 8 pagi sampai 5 petang.then,sambung lagi dari jam 7.30 petang sampai 9.30 malam..haaa..amik kw...hebat tak aku???sempat lagi aku berblogging di waktu2 macam nie.then,petang nie,aku ada pertandingan bola jaring lagi,mungkin sampai jam 6.30 petang.then kena rush untuk pegi kelas malam pulak.dah la esok kitorang ada test paper surgikal...huhu..






memang minggu nie aku akan terseksa,tapi,xpa...coz,sabtu nie aku akan balas balik rasa stress aku untuk minggu nie..sabtu ni,aku g main bowling...hehehehe...jangan jeles yer...
 


tapi,kegembiraan aku cuma kekal pada hari sabtu nie,coz,next week,memang kitorang ada test...hari isnin n rabu..baru test untuk yang siang hari..belum lagi test kelas bi waktu malamnya tue..grrr...hari selasa pulak kami ada trial osce...hari khamis dah g hospital untuk praktikal...for me,praktikal adalah hari untuk menggemukkan diri...okyy,aku cakap macam tu bukan sebab apa...tapi,klw dah p hospital,malarrrr makan wafel.dah makan wafel,beli nasi lagi...then,beli bun.kw balik hostel,makan lagi...tengah malam makan lagi...huhu...dah la muka aku ni jenis x pandai diet.
 
start semester 3 nie,aku akan ada syif malam...haha.amik kw.syif malam beb.x tido la aku...satu malam tengok muka pesakit.orang lain mimpi indah2,aku kerja...satu minggu tue..klw lepas tu aku dapat DO (day off) xpa juga kan...so,aku kena buat persediaan fizikal n mental ni untuk ready kerja waktu malam.nanti,aku ikut pulak pesakit2 kat wad tu tido...huhu...

tapi,walaupun kawan kw nie tengah stress kat cni,aku tumpang gembira la jugak untuk kw ya...congratz beb.so,kiranya nanti,bukan aku sorang jak la yang akan jadi driver klw kita mau outing kan...kw pun boleh la jugak tu kan...kan3x ???
   

2 comments:

  1. cian delo..hehe..lngkah bndul kjap ja kli ni kin..sbbnya sem ni aku ambik lesen L ja dl..sem dpn bru ambik lesen P..oo ya,blikan ba aku bola boling 1..ble?haha..oo ya,gud luck beb..smga brjya..jgn mls2 study..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe...xda la pun.lgkah bendul jugak kw... :P
      mau bola bwling???aik...boleh...
      tp,yg mainan jak la..mcm???
      mau?

      Delete

tx for reading
plz leave ur comment :)